

Nyt job i vores indkøbsteam
ForsideLørdag 1. oktober 2022 kl. 15:00

Vil du hjælpe Rebild Kommune med at drive bæredygtige, effektive og professionelle udbud og indkøb, så der bliver råd til mere velfærd? Hvis ja, så er det dig, vi søger.
Om jobbet
Du bliver en del af vores indkøbsteam, som dagligt har et tæt samarbejde med ressourcepersoner på tværs af fagforvaltningerne i forbindelse med udbud, indkøbsoptimering og kontraktstyring. Det har vi også med vores kolleger i Jysk Fællesindkøb (JYFI), som består af otte kommuner i Nord- og Midtjylland. Vi arbejder tæt sammen om fællesudbud, og vi videndeler på tværs. Du får rig mulighed for sparring og netværk med dygtige udbudskonsulenter i de andre kommuner.
Konkrete opgaver
Ansvar for udbudsprocesser og projektledelse.
Gennemførelse af egne udbud og indgåelse af aftaler.
Udarbejdelse af udbudsmateriale og kravsspecifikationer i samarbejde med faggrupper.
Intern tovholder på SKI-udbud.
Indgåelse af kontrakter samt implementering og opfølgning på kontrakter i dialog med brugere og leverandører.
Rådgivning om udbud, tilbudsindhentninger og kontrakter.
Udvikling af kontraktstyring og markedsanalyser.
Implementering og drift af indkøbsaftaler, herunder kontraktansvar.
Om dig
Vi forestiller os, at du har erfaring med udbud og solid udbudsjuridisk indsigt, og er cand.jur., cand.merc. jur. eller har anden relevant uddannelse. Du er løsningsorienteret, struktureret og god til at samarbejde. Desuden skal du have kendskab og praktisk erfaring med tilbudsloven og udbudsloven.
Derudover ser vi gerne, at du har
Lyst og forståelse for at arbejde i en politisk ledet organisation med mange interessenter.
Nemt ved at forstå andre fagpersoners perspektiver, og sætte dig ind i procedurer og lovgivning.
Gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner.
Om os
Indkøbsteamet er en del af Fællescenter Sekretariat, hvor der i alt er ca. 70 medarbejdere. Centeret er overordnet ledet af en centerchef, og der er fem funktionsledere til de underliggende områder.
Indkøbsteamet består af fem medarbejdere og en funktionsleder, så du får stor indflydelse på at sætte dit præg på teamet. Vi har fokus på høj faglighed, kollegial sparring og vi tilbyder et job med udfordringer og alsidige opgaver med god mulighed for faglig og personlig udvikling.
Løn og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår vil blive forhandlet efter gældende overenskomst.
Tiltrædelse er pr. 1. december 2022 eller snarest muligt.
Ansættelsen er på 37 timer pr. uge.
Du vil få arbejdsplads på Rådhuset i Støvring, Hobrovej 110, 9530 Støvring.
Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte din kommende nærmeste leder Bolette Abrahamsen Toft på telefon 40 38 79 53.
© Copyright 2023 rebildidag.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale. |
Forside