Nordjysk Økonomi og HR ApS søger bogholder

18. februar 2023
Nordjysk Økonomi og HR ApS søger bogholder

Hvem er du

Er du en haj til bogføring og lønadministration, trives du med at løse afvekslende opgaver og servicere vores forskellige erhvervskunder – så har vi jobbet til dig.

Vi søger en engageret og positiv bogholder til vores team, der varetager bogholderimæssige opgaver for en bred vifte af virksomheder.

Som bogholder kommer du til at hjælpe med eller måske endda at varetage hele kundens bogholderifunktion. Nogle virksomheder overlader det hele til os, mens andre selv gør en del af arbejdet. Kunden kan også vælge, om vi skal sidde ude i virksomheden eller udføre arbejdet hjemme fra vores eget kontor i Støvring.

Arbejdstiden vil være i tidsrummet fra kl. 8.30-16.30.

Du har erfaring med arbejde indenfor bogføring, lønadministration og momsregnskab fra en rolle som bogholder, regnskabsmedarbejder, revisorassistent eller lignende. Du er ansvarsbevidst, struktureret, bogfører med et smil og leverer høj kvalitet. Du holder af den gode kundekontakt og at have langvarige kunderelationer falder dig helt naturligt. Du er hjælpsom i et team og bakker dine kolleger op, når de har travlt. Desuden er du fortrolig med de mest gængse ERP- og IT-systemer. Kendskab til og erfaring med Visma Economic er en fordel. Stillingen er fuldtid, men der er også mulighed for deltid.

Ønsker du at søge
Vi behandler indkomne ansøgninger løbende og stillingsopslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet. Vi glæder os til at høre fra dig.
Læs mere om jobbet og ansøg via jobindex